- Odwiedziny: 433199
- Do końca roku: 339 dni
- Do wakacji: 150 dni
Szkoła Podstawowa im. Powstania Wielkopolskiego w Jankowie Zaleśnym
-
Statystyki
-
Kalendarium
Wtorek, 2021-01-26
Imieniny: Lutosława, Normy
Strona główna
Drodzy Rodzice, Uczniowie i Nauczyciele
W związku komunikatem MEN Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Powstania Wielkopolskiego w Jankowie Zaleśnym informuje,
że nauka zdalna zostaje przedłużona do świąt Bożego Narodzenia dla kl. 1-8.
Wszystkie zajęcia w formie zdalnej będą odbywały się w aplikacji TEAMS zgodnie z tygodniowym planem zajęć,
przy czym zajęcia będą trwały 30 minut, po czym 15 minut będzie przeznaczone na indywidualne konsultacje z nauczycielem.
W klasie 2 i 3 zajęcia w łączeniu będą odbywały się na edukacjach: muzycznej, plastycznej, technicznej i religii i będą trwały 30 minut,
po czym 15 minut będzie przeznaczone na indywidualne konsultacje z nauczycielem.
Natomiast edukacje: polonistyczna, matematyczna, przyrodnicza i społeczna, które stacjonarnie w szkole
odbywały się w łączeniu, zdalnie będą odbywały się osobno dla każdej klasy i będą trwały po 20 minut
wg informacji przekazanej przez nauczycieli uczących dany przedmiot.
Po skończonych zajęciach będzie również możliwość konsultacji indywidualnej z nauczycielem.
W klasie 1 wszystkie zajęcia będą trwały 30 minut,
po czym 15 minut będzie przeznaczone na indywidualne konsultacje z nauczycielem.
Nauka i opieka dla dzieci w oddziale przedszkolnym pozostaje bez zmian – stacjonarnie w szkole.
Komunikat!
Drodzy Rodzice, Uczniowie
Na podstawie komunikatu MEN Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Powstania Wielkopolskiego w Jankowie Zaleśnym informuje, że:
- do 29 listopada 2020 r. została przedłużona nauka zdalna dla kl. 4-8,
- od 9 listopada do 29 listopada 2020 r. zawieszone zostają zajęcia stacjonarne dla uczniów kl. 1-3; tym samym uczniowie ci przechodzą na naukę zdalną.
Nauka i opieka dla dzieci w oddziale przedszkolnym pozostaje bez zmian – stacjonarnie w szkole.
Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie
14 października 2020 r. ( środa), Dzień Edukacji Narodowej
jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych.
Pilne!
Proszę o zapoznanie się z warunkami ubezpieczenia dzieci.
W czwartek dn. 10.09.2020 r. na zebraniu Rady Rodziców, rodzice wybrali
ubezpieczyciela uczniów w roku szkolnym 2020/2021.
Będzie możliwość ubezpieczenia uczniów w trzech indywidualnych wariantach.
Poniżej zostaje umieszczony skan przedstawiający warunki ubezpieczenia.
W środę dn. 16.09.2020 r. o godz. 16.00 na zebraniu rodziców zostaną przedstawione
warunki ubezpieczenia w każdym z tych wariantów.
Rok szkolny 2020/2021 rozpoczynamy jutro,
1 września 2020 r. mszą świętą
w intencji ś.p. Stanisława Pudysa
o godz. 9:30.
Po mszy przechodzimy do szkoły. Uczniowie wchodzą do budynku szkolnego
według następującego planu:
* kl.0 i I – wejściem głównym do sali gimnastycznej
1 dziecko + 1 rodzic,
* kl. II/III – wejściem od strony boiska do sali nr 4,
* kl. IV/V – wejściem bocznym do stołówki,
* kl. VI/VII – (po wejściu dzieci z kl. 0 i I) wejściem głównym
do sali nr 1,
* kl. VIII - wejściem od strony boiska do sali nr 5.
Podczas wchodzenia do szkoły obowiązują maseczki zakrywające usta i nos.
Prosimy o posiadanie długopisów oraz zabranie torby na podręczniki.
Pilne!!!
Dokumenty związane z powrotem do szkoły - procedury do pobrania
znajdują się w zakładce "DLA RODZICÓW".
OGŁOSZENIE
Zakończenie roku szkolnego 2019/2020 w Szkole Podstawowej
im. Powstania Wielkopolskiego w Jankowie Zaleśnym
dn. 26 czerwca 2020r.
O godzinie 10:00 w kościele parafialnym odbędzie się uroczysta msza święta.
Harmonogram spotkań z wychowawcami:
KLASA |
GODZINA |
MIEJSCE SPOTKANIA |
WEJŚCIE DO SZKOŁY |
Oddział Przedszkolny - Grupa Młodsza |
9:00 |
Boisko szkolne (w razie niepogody- sala gimnastyczna) |
Wejście od strony boiska |
Oddział Przedszkolny - Grupa Starsza |
9:00 |
Boisko szkolne |
Wejście główne |
Klasa I |
9:00 |
Stołówka |
Wejście boczne |
Klasa II |
11:00 |
Stołówka |
Wejście boczne |
Klasa III |
11:00 |
Stołówka |
Wejście boczne |
Klasa IV |
11:00 |
Sala nr 2 |
Wejście główne |
Klasa V |
11:00 |
Sala nr 2 |
Wejście główne |
Klasa VI |
11:00 |
Sala gimnastyczna |
Wejście od strony boiska |
Klasa VII |
11:00 |
Sala gimnastyczna |
Wejście od strony boiska |
Klasa VIII |
12:00 |
Sala gimnastyczna |
Wejście główne |
Informacje dotyczące stypendium umieszczone są w zakadce komunikaty
Komunikat dyrektora
Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie,
Dyrektor Szkoły Podstawowej im Powstania Wielkopolskiego w Jankowie Zaleśnym na podstawie § 18 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia
Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r., Nr 6, poz. 69 z późn. zm.) w związku z trudną sytuacją epidemiczną, zagrażającą zdrowiu i życiu uczniów oraz personelu, wynikającą z dużej liczby stwierdzonych przypadków COVID -19, a także po zasięgnięciu opinii rodziców, co do potrzeby zorganizowania zajęć opiekuńczo - wychowawczych oraz konieczności dostosowania jednostki do wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Zdrowia, zwróciła się z prośbą do Burmistrza Gminy i Miasta Raszków
o wyrażenie zgody na zawieszenie zajęć opiekuńczo – wychowawczych w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej im Powstania Wielkopolskiego w Jankowie Zaleśnym w okresie od 25 maja do 7 czerwca 2020 roku.
Po uzyskaniu zgody wydano stosowne zarządzenie - link do zarządzenia :
https://drive.google.com/open?id=1t3MPz1SniPTe2AfAvwDQcY759QRDPDxb
Dodatkowo informujemy, że od dnia 25 maja chętni uczniowie klas
I – III za zgodą rodziców mogą skorzystać z zajęć opiekuńczo – wychowawczych
z elementami dydaktyki organizowanych w szkole. Rodzice, jeżeli zdecydują się na udział dziecka w zajęciach szkolnych są zobowiązani do podpisania oświadczenia, że zapoznali się i akceptują procedury bezpieczeństwa w trakcie epidemii COVID-19 obowiązujące w Szkole Podstawowe im Powstania Wielkopolskiego w Jankowie Zaleśnym i nie mają w stosunku do nich zastrzeżeń. ( Procedury dostępne na stronie internetowej szkoły)
Dla chętnych uczniów klasy VIII szkoła od 25 maja do 7 czerwca 2020 r. zorganizowała konsultacje z przedmiotów objętych egzaminem zewnętrznym zgodnie z poniższym harmonogramem. Proszę o zapoznanie się z załącznikiem dotyczącym procedury przebiegu konsultacji oraz oświadczeniem, które należy wypełnić i przynieść ze sobą przychodząc na konsultacje.
Harmonogram konsultacji dla uczniów klasy VIII
PRZEDMIOT |
DZIEŃ |
GODZINA KONSULTACJI |
KLASY |
SALE |
Język polski |
czwartek
|
10.40 – 12.20
|
Kl. VIII |
Nr 5 |
Język angielski |
Środa |
9.00 - 10.40
|
Kl. VIII |
Nr 5 |
Matematyka
|
czwartek
|
9.00 - 10.40
|
Kl. VIII |
Nr 5 |
Procedura organizacji konsultacji prowadzonych przez nauczycieli na terenie Szkoły Podstawowej im. Powstania Wielkopolskiego
w Jankowie Zaleśnym
-
Konsultacje dla uczniów szkoły prowadzone są przez nauczycieli specjalistów zgodnie z potrzebami edukacyjnymi dzieci i młodzieży.
-
Konsultacje dla uczniów klas VIII odbywają się w okresie od 25 maja do 7 czerwca
2020 roku, w dniach i godzinach zapisanych w „Harmonogramie Konsultacji klas VIII ustalonym przez dyrektora szkoły.
-
Konsultacje dla uczniów klas IV-VII odbywają się w okresie od 1 czerwca do
7 czerwca 2020 roku, w dniach i godzinach zapisanych w „Harmonogramie Konsultacji klas IV-VII” ustalonym przez dyrektora szkoły. -
Podstawowym celem konsultacji organizowanych uczniom klas VIII jest przygotowanie ich do egzaminu ósmoklasisty.
-
Podstawowym celem konsultacji uczniom klas IV – VII, jest:
-
uzupełnienie przez ucznia treści podstawy programowej nauczania przedmiotu obowiązkowego,
-
rozszerzenie przez ucznia treści podstawy programowej nauczania przedmiotu obowiązkowego,
-
poprawa oceny proponowanej końcoworocznej, w tym przygotowanie do poprawy oceny,
-
przygotowanie ucznia do konkursu przedmiotowego.
-
Nauczyciele w klasach VIII będą prowadzili konsultacje z przedmiotów egzaminacyjnych, w tym z języka polskiego, języka angielskiego, matematyki.
-
Nauczyciele w klasach IV – VII będą prowadzili konsultacje ze wszystkich przedmiotów obowiązkowych w szkole podstawowej dla danego etapu edukacyjnego, zgodnie z potrzebami uczniów.
-
Konsultacje są prowadzone przez nauczycieli z kwalifikacjami do nauczania przedmiotów obowiązujących w szkole podstawowej, w salach dydaktycznych wyznaczonych dla grupy liczącej nie więcej niż 10 uczniów.
-
Jeżeli powstaną grupy uczniów uczestniczących w konsultacjach, powinny być one stałe, a uczniowie nie powinni ich zmieniać bez zgody dyrektora szkoły.
-
Podczas przerwy pomiędzy zajęciami uczniowie odpoczywają, zachowując dystans społeczny nie mniejszy niż 2 metry. Przy czym uczniowie zobowiązani są przestrzegać zasady bezpieczeństwa pobytu w szkole.
-
Uczniowie korzystający z toalety podczas przerwy między zajęciami, wchodzą do niej pojedynczo, zachowując dystans społeczny. Po zakończonych czynnościach toaletowych myją i dezynfekują ręce zgodnie z instrukcją mycia i dezynfekcji rąk. Ręce wycierają w jednorazowy ręcznik papierowy. W jednej łazience szkolnej nie może przebywać więcej niż 2 uczniów.
-
Uczeń ma prawo przynieść do szkoły niezbędne podręczniki i przybory szkolne oraz korzystać z nich i przechowywać we własnej teczce lub na ławce szkolnej.
-
Podczas konsultacji uczeń aktywnie uczestniczy w zajęciach, wykonuje polecenia nauczyciela, uzupełnia, utrwala i rozszerza wiedzę i umiejętności.
-
Nauczyciel prowadzi Kartę monitoringu obecności uczniów na konsultacjach przedmiotowych.
-
Nauczyciel ocenia pracę ucznia podczas konsultacji oraz dostosowuje wymagania, uwzględniając możliwości emocjonalne, społeczne, rozwojowe oraz potrzeby edukacyjne ucznia.
-
Uczeń po zakończonych konsultacjach niezwłocznie opuszcza szkołę, zachowując dystans społeczny w drodze do wyjścia ze szkoły. Nie kontaktuje się z kolegami
i koleżankami, nie pozostaje w szkole bez zgody i wiedzy nauczyciela. Po wyjściu przed szkołę niezwłocznie nakłada maseczkę na usta i nos zgodnie z instrukcją nakładania i zdejmowania maseczki. -
Podczas konsultacji uczniowie siedzą w ławkach pojedynczo z zachowaniem odległości od siebie nie mniejszej niż 2 metry. Nie zmieniają miejsca siedzenia przez cały czas pobytu na zajęciach.
-
Zawsze stosują się do poleceń wydawanych przez nauczyciela.
-
Uczniowie korzystają wyłącznie z własnych pomocy dydaktycznych oraz podręczników i zeszytów ćwiczeń.
-
Nauczyciel nie wykorzystuje podczas konsultacji materiałów dydaktycznych, które nie są odkażone lub których nie można zdezynfekować.
-
Rodzice uczniów wyrażających wolę uczestniczenia dziecka w proponowanych przez szkołę konsultacjach organizowanych od 25 maja 2020 lub 1 czerwca 2020 do 7 czerwca 2020, mają obowiązek przed posłaniem dziecka do szkoły wypełnić,
podpisać i złożyć w placówce „Oświadczenie / Zgłoszenie Dziecka do udziału w konsultacjach prowadzonych przez nauczycieli na terenie Szkoły Podstawowej im. Powstania Wielkopolskiego w Jankowie Zaleśnym.
OŚWIADCZENIE RODZICA / OPIEKUNA PRAWNEGO DZIECKA
-
Zapoznałam/em się i akceptuję procedury bezpieczeństwa w trakcie epidemii COVID-19 obowiązujące w szkole Podstawowej im. Powstania Wielkopolskiego w Jankowie Zaleśnym i nie mam w stosunku do nich zastrzeżeń.
-
Jestem świadoma/y możliwości zarażenia się mojego dziecka, mnie, moich domowników, nauczycieli i pracowników w szkole i innych dzieci COVID-19. Jestem świadoma/y, iż podanie nieprawdziwych informacji naraża na kwarantannę wszystkich uczestników opieki wraz z nauczycielami i dyrekcją, jak również ich rodzinami.
-
Odpowiedzialność za podjętą przeze mnie decyzję związaną z udziałem dziecka
w konsultacjach przedmiotowych na terenie szkoły, tym samym na narażenie na zakażenie COVID-19 jest po mojej stronie. -
Nie jestem ja, ani moi najbliżsi domownicy (osoby zamieszkałe pod tym samym adresem) objęci kwarantanną, a każdy z domowników jest zdrowy.
-
W dniu przyjęcia dziecka na konsultacje, moje dziecko jest zdrowe. Nie ma kataru, kaszlu, gorączki, duszności ani nie wystąpiły u niego żadne niepokojące objawy chorobowe. Nie miało ono styczności z osobami, które wróciły z zagranicy lub odbywały kwarantannę.
-
Wyrażam zgodę na każdorazowe mierzenie temperatury mojego dziecka przy wchodzeniu do szkoły i pomiar temperatury w trakcie trwania opieki. Przyjmuję do wiadomości, że dziecko zostanie przyjęte tylko z temperaturą do 37 stopni Celsjusza.
-
W przypadku, gdyby u mojego dziecka wystąpiły niepokojące objawy chorobowe zobowiązuję się do każdorazowego odbierania telefonu od nauczycieli, odebrania dziecka w trybie natychmiastowym z wyznaczonego w szkole pomieszczenia do izolacji.
-
O każdorazowej zmianie powyższych oświadczeń natychmiast powiadomię Dyrekcję szkoły.
-
Zapoznałem się z informacjami udostępnionymi przez Dyrekcję szkoły, w tym
z informacjami na temat zakażenia COVID-19, najważniejszymi numerami telefonów wywieszonymi na terenie placówki (i na stronie szkoły) dostępnymi dla Rodziców. -
Wyrażam zgodę na przekazanie terenowej jednostce Sanepidu danych osobowych
w przypadku zarażenia COVID-19.
………………..………………………...... data i podpis rodzica/opiekuna prawnego
W przypadku, gdyby rodzic/prawny opiekun nie mógł wydrukować oświadczenia powinien napisać odręcznie formułę:
Zapoznałam/em się i akceptuję procedury bezpieczeństwa w trakcie epidemii COVID-19 obowiązujące w Szkole Podstawowe im. Powstania Wielkopolskiego w Jankowie Zaleśnym i nie mam w stosunku do nich zastrzeżeń. Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka